Jak dodać komentarz do tekstu?





Aby dodać komentarz do tekstu, musisz najpierw znaleźć miejsce, w którym chcesz go umieścić. Następnie skorzystaj z funkcji komentarzy dostępnej w edytorze tekstu lub programie, w którym pracujesz. Na przykład, jeśli korzystasz z programu Microsoft Word, musisz wybrać tekst, do którego chcesz dodać komentarz. Następnie przechodzisz do zakładki Wstaw i wybierasz opcję Komentarz. Możesz również kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym fragmencie tekstu i wybrać opcję Wstaw komentarz. Gdy otworzy się okienko komentarza, wpisz swoją opinię, pytanie lub uwagę dotyczącą tekstu. Jeśli chcesz, możesz podpisać się swoim imieniem, aby inni wiedzieli, że to twój komentarz. Po wpisaniu komentarza kliknij przycisk OK lub Zapisz, aby go zatwierdzić. Twój komentarz zostanie teraz wyświetlony przy tekście, najczęściej w postaci dymka lub adnotacji. Pamiętaj, że odczytanie komentarza często wymaga kliknięcia na niego lub przejścia do odpowiedniej zakładki w programie. Komentarze są przydatne w celu wyrażenia swojego zdania na temat tekstu, zadawania pytań czy tworzenia dyskusji z innymi osobami.




Sitemap